چـــهـــ خــوابــا یــیـــــ ...


ღ╬♥═╬ღ¸.• یک فنجان عشق•..¸ღ╬♥═╬ღ

 



چه خوابایی برات دیدم چه فکرایی برات داشتم
کسی رو حتی یه لحظه به جای تو نمیذاشتم

[تصویر: Love_8_.jpg]


چه خوابایی برات دیدم چه فکرایی برات داشتم
کسی رو حتی یه لحظه به جای تو نمیذاشتم
تو این روزا نمیدونی با عشق تو کجا میرم
چه آسون دل به تو بستم منی که سخت میگیرم


[تصویر: Love_10_.jpg]



با همه میخندی با همه دست میدی
دستتو میگیرم دستتمو پس میدی
اما دوستـتــــــــــــــــــــ دارم
اما دوستـتـــــــــــــــــــ دارم


[تصویر: Love_11_.jpg]


پشت من بد میگی حرف مردم میشم
دستشو میگیری عشق دوم میشم
اما دوستـتــــــــــــــــــــــ دارم
اما دوستـتـــــــــــــــــــــــ دارم



[تصویر: Love_12_.jpg]




چه خوابایی برات دیدم چه رنگی زدی دنیامو
تو چشمای تو میدیم تموم آرزوهامو



[تصویر: Love_17_.jpg]

با همه میخندی با همه دست میدی
دستتو میگیرم دستتمو پس میدی
اما دوستـتـــــــــــــــــــــ دارم
اما دوستـتـــــــــــــــــــــ دارم

[تصویر: Love_25_.jpg]

پشت من بد میگی حرف مردم میشم
دستشو میگیری عشق دوم میشم Sad
اما دوستـتـــــــــــــــــــــــــــ دارم
اما دوستـتـــــــــــــــــــــــــــ دارم

[تصویر: qsxwkrrbsukh8spbp9r8.jpg]


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 20 مرداد 1391برچسب:,ساعت 12:18 توسط ღღMoh@deseღღ| |


Power By: LoxBlog.Com